Günümüzde işletmelerin her gün artan bilgisayar sayısı, elektronik sistemler ve bilgi işlem ihtiyaçları için bir bilgi işlem birimi kurması zorunlu hale gelmiştir. Bilgi işlem personellerin işletmedeki tüm elektronik sistemleri bilmesi ve arızalara müdahale edebilmesi için farklı uzmanlıklara sahip birden fazla personelin istihdam edilmesi gerekmektedir. Personel istihdamı yerine tüm elektronik sistemlerin periyodik bakım, onarım işlemleri için dışarıdan hizmet alınması için müşteri ve yüklenici firma arasında yapılan sözleşmelere kurumsal bakım anlaşması adı verilir.

Bakım anlaşmalarının amacı, arızaların giderilmesi değil, sistemin durmaksızın çalışmasını sağlayarak, olası iş gücü ve veri kaybını önlemektir.

Kurumsal yıllık bakım anlaşması çalışır durumda teslim alınan bir sistemin anlaşma süresi boyunca periyodik koruyucu bakımlarının yapılarak çalışır durumda tutulması esasına dayanır.

Genellikle yıllık baz da yapılan ve limitsiz müşteri yerinde servis esasına dayanan bakım onarım ve teknik servis hizmetlerimizdir. Yapılan anlaşma çerçevesinde Müşteri sahip olduğu tüm bilgisayar ve yan ürünlerinin periyodik bakımlarını yaptırabileceği gibi yıl içinde çıkan tüm problemlerini de Parma Bilişim’in ilgili departmanlarındaki, uzman personellerine öncelikli olarak yaptırır.

Bu anlaşma kapsamına Müşteri isterse İşletim sistemi desteği ve virüs temizleme desteği, eleman bulundurma gibi hizmetleri de ekleyebilir. Yerinde giderilemeyen sorunlarda arızalı ürünün ya da ürünlerin onarılabilmesi için ürün ya da ürünler Parma Bilişim’in ilgili departmanlarına alınarak, yerine yedek cihaz bırakılır.

Kurumsal Bakım Anlaşması Ne Tür Hizmetleri Kapsar?

  • Müşterilerimize yerinde limitsiz servis desteği,
  • Şirket içerisinde bulunan her bilgisayar için koruyucu bakım
  • Virüs taramasının yapılması ve güncellemesinin yapılması,
  • Yedekleme işlemlerinin periyodik olarak yapılmasını sağlamak,
  • Windows teknik destek hizmeti,

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir?

Cihazlarda oluşan arıza durumlarında müdahale gerektiğinde bu konuda uzman olan kişiler ile çalışmak sizlere fayda sağlayacaktır. Bu nedenle yapacağınız kurumsal bakım anlaşması kapsamında yer alan her türlü hizmeti daha hızlı şekilde alabilirsiniz.

Sizlere sağladığımız avantajlar,

  • Belirtilen arızanın niteliğine göre telefon, uzak bağlantı ve yerinde servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem belirlenir ve sorun giderilir.
  • Yedekleme düzenli olarak yapıldığından veri kayıpları yaşanmaz.
  • İşin aksaması durumu söz konusu olmaz.
  • Gelişen sistemlerden ve teknolojik gelişmelerde anında haberdar olursunuz,
  • Ek ücret ödemek zorunda kalmadan zamanında hizmet alabilirsiniz,